Zasilacz AT - do czego -12V i -5V

Autor: DarekG <no_spam_at_no_spam.invalid>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 13:46:23 MET DST

Witam!
Czy wiecie może do czego płyta wykorzystuje napięcie -12V i -5V
(niebieski i biały kabelek) ?
Mam stary zasilacz AT (ok. 9 letni, ale ostatnio był używany ze 3 lata
temu) i o ile napięcia dodatnie są bliskie 12V i 5V, to na tych dwóch
kabelkach dostaje ok. 10,4V i 3,6V
(na pewno ma tam być -12 i -5, ponieważ jest też nadruk na płytce
zasilacza w miejscu ich przylutowania).

Próbuję złożyć z wiekowych części "coś" pod ruterek i sęk w tym, że komp
nie startuje (płyta Shuttle HOT555 chipset VX + Pentium 166MMX)

Równie dobrze może być wadliwa płyta (wydawała się już nie potrzebna i
nie obchodziłem się z nią zbyt delikatnie :), ale jako pierwsze rzuciły
mi się w oczy odchyłki na tych napięciach...

Rekacja kompa jest taka:
- przy włączeniu zapalają się kontrolki na klawiaturze
- radiator na procku się nagrzewa,
- naciśnięcie przycisku reset powoduje zapalenie diody na cdromie
- brak obrazu (grafika działała już z tą płytą, sprawdzałem też w innym
kompie i działa)
- nie bootuje z dysku, flopp też nie zamruga (ale może być boot floppy
seek w biosie wyłączony)
- nie ma reakcji na reset z klawiatury

Pozdrawiam
Darek