Wygaszanie panela LCD

Autor: Leo <iwonajUSUŃ_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 12:09:29 MET DST

otóż takie mam pytanie:
co sądzicie o wygaszaniu panela w trakcie pracy-- chodzi mi o ustawienie
zarządzania oszczędzania energią "wyłącz monitor po ..... minutach". Czy
warto np ustawić aby w wyniku bezczynności panel przechodził w stan czuwania
(czy wyłączenia, oszczędzania energii...... nie wiem jak to nazwać) np po 10
minutach, czy też lepiej, "zdrowiej" dla panela będzie jeśłi bedzie on cały
czas świecił tak samo? Czy ma to jakiś wpływ na żywotność matrycy,
świetlówek....? Ustawić to wygaszanie czy lepiej dać sobie spokój?

Pozdr, Leo