Re: Celeron czy Athlon?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 10:00:17 MET DST

Fugg <fugg@icpnet.pl> wrote:
> generalna zasada jest taka :
> INTEL - dla profesjonalisów, stabilny ale jednak drogi
> AMD to sprzęt tańszy, wersja dla ubogich (dla plebsu) z definicji
> niestabilny

FUD, niestety.

pewną ilość tego typu postów zdzierżę, ale bez przesady...

konkrety - tego brakuje takim wypowiedziom. spróbuj nas przekonać,
że to co napisałeś jest prawdą. jak to z tą stabilnością jest?
"z definicji niestabilny"? nieźle...

> to takie już typowo polskie jest ...

proste przełożenie - droższe jest lepsze? możliwe...

> ja pracuje w firmie, gdzie jest dużo komputerów, także i serwerów
> ale AMD tam nie widziałem ...

jeśli osoby odpowiedzialne za wybór sprzętu mają Twoje podejście, co w tym
dziwnego?

--
pozdrowienia,
shadow