Re: Celeron czy Athlon?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 09:47:59 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:d2l8v4$d6k$1@inews.gazeta.pl...

> Noo, to chyba prosta sprawa. Kupujesz markowe pamięci, dobrą płytę
główną,
> wydajny, markowy zasilacz, dobrze ekranowane taśmy do dysku twardego... i
> do tego jakikolwiek procesor.
>
> k,

Do pisania  napewno  nie odczujesz  żadnej różnicy !
NAtomiast jak już    zastanawiasz sie nad  A64-  to  wybierz go-  bedzie
to przysżłościowa cześć w komputerze- z której  zrobisz jeszcze pożytek w
multimedialnym  komputerze za  pare lat  czego nie bedzie mozńa powiedziec
o celeronie.
 Z drugiej strony -    jak   do takich celów-  jak piszesz  to kup
celerona - albo    jeszcze lepiej  2200 semprona,   i kup lepszy  monitor
!!!   a nie   pakój pieniadze w   kostke kóre zgnije w środku z powodu
niewykotzystania.
Po co kupować  armate na muche....