Re: ostateczna decyzja - a/754/939 ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 09:39:45 MET DST

> Widzę tu totalne nieporozumienie. Dwie dość dobre płyty płyty porównujesz
> totalnym gównem w postaci ECSa.

Ekhm... mam ECS K3VTA3 i nie mialem z nia nigdy problemow.

> że Epox do Ciebie przemawia. Epox nigdy nie był na tyle wydajny co MSI.

Tyle, ze ostatnio przeczytalem kilka nieciekawych opinii o MSI (s.939). Np.

> Zostaje sA lub s939 i tu pytanie po co
> Ci 64bit jeżeli nie ma tego jak wykorzystać?

Dojdzie jescze jeden hdd z Linuxem. Tam 64 bit. pryjmie sie raczej szybko ze
wzgledu na kompilacje programow.

> Rozumiem przyszłość. tylko tu znowu pytanie - zrezygnować z sA, który
> będzie jeszcze żył conajmniej 3 lata?

Chodzi o to ,ze roznica w cenia to tylko 200 zl :-/

> Tak właściwie co robisz
> na tym kompie z GF2 na pokładzie?

Bo ja w zasadzie do zastosowan 3D to mam tylko kilka gier starszych bo
nowsze i tak sie ciely. Poki co zainwestowalem w hdd i ram bo wydajnosc np.
w Photoshopie, byla wazniejsza.Karte zmienie niedlugo tez (ta pojdzie do
mojego drugiego kompa z K6-2 350 MHz).

Nic to .. jade wlasnie na gielde, porownam ceny z tymi ze sklepow
internetowych i na cos sie zdecyduje.

::-:: fobiusz ::-::