Re: ostateczna decyzja - a/754/939 ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 10:59:57 MET DST

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d2ligm$6hd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ekhm... mam ECS K3VTA3 i nie mialem z nia nigdy problemow.

Nie będę się wypowiadał na temat jakości ECS bo jej tam nie znalazłem. Już
nie chodzi mi o zwiechy, bo tyle biosów już było, że powinni to wyprostować.
Porównaj sobie wydajności płyt głównych ECS np z MSI. Dwie różne epoki. A
wiadomo, że na płycie głównej się wszystko opiera, więc jeśli podstawa jest
mało wydajna to jak wogóle można mówić o wydajności? tak samo jak kupujesz
pamięci OEM 10 zł tańsze od markowych i liczysz, że będą takie same. Bzdura.

> Tyle, ze ostatnio przeczytalem kilka nieciekawych opinii o MSI (s.939).
Np.
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13940

Ostatni komentarz jest powodem oszczędności autora, który kupił lipne
pamięci. Sprawa OC to pojęcie bardzo dyskusyjne, bo to nie jest wyznacznik
jakości płyty. BTW sprzęt niekręcony jest trwalszy. Sprawa skoków
temperatury również dotyczyła OC. Jak dla mnie te opinie są bzdurne.
I teraz coś odemnie: jeśli przesiadałbym się już teraz na 64bit to tylko na
nForce4

> Chodzi o to ,ze roznica w cenia to tylko 200 zl :-/

A te 200pln możesz zainwestować w jakość a nie liczby i nowinki techniczne,
niedopracowane zresztą.

---
pozdrawiam
Marcin