Re: COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 22:29:10 MET DST

> to mozesz sie zdziwic, bo to jest rozwiazanie compaqa - radiator
> znacznie odstaje od procesora (slotowego), zas wentylator jest
> umieszczony na bocznej sciance radiatora;

Jest umieszczony na skosnej sciance zasilacza, do radiatora to ma daleko
(ten lezy plasko).
Nie zdziwie sie ;-)

> moim zdaniem zamiast Deskpro EN 350 moglbys sobie kupic
> Dell Optiplex G1; jest przede wszystkim mniejszy (ponad
> polowe), lzejszy oraz ma wygodnie rozwiazane bebechy;
> deskpro EN niestety ma scianke przedzielajaca srodek
> obudowy i np. nie podlaczysz CD-AUDIO do dodatkowej karty
> dzwiekowej, podobnie jak nie przerzucisz tasmy z dodatkowego
> kontrolera HDD do napedow; parametry procesora sa podobne;

Co do rozwiazan architektonicznych w srodku to byc moze masz racje, ale co
do wielkosci...

Chyba nie wiedziales tego Comapaq'a ;-)

Optiplexy sa szerokie i nawet jesli ciutenke nizsze to tylko minimalnie.
Wiem, bo pracowalem na jednym przez dosc dlugi czas i maly to on nie
byl...
GX1 (G1 nie znalazlem) jest wlasnie taki szeroki :-/

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055