Re: Socket 7 - teoretyczne pytanie

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 22:34:47 MET DST

Andrea wrote:

> Nie taktowany tylko zasilany, nie 2.2V tylko 2.8V, i na starych płytach z
> pojedynczym napięciem w ogóle nie działało.

Zdaje Ci się: przez 2 miesiące procek Intel Pentium MMX233 działał u mnie
na starej płycie JEDNONAPIĘCIOWEJ GA-HX - ale automatycznie się przełączył
w tryb 166MHz i działał na 100% obciążenia non-stop bez żadnych problemów!
Zresztą jak wylądował wreszcie w "nowej" płycie Abit-TX5, to z ciekawości
puściłem go na jednym napięciu i też chodził tylko i wyłącznie na 166MHz!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|