Re: Moje opinie o Lexmark Z11

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 21:03:36 MET DST

Użytkownik "biela" <EmailNAwww.biela@prv.pl> napisał w wiadomości
news:424abd81$0$1435$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Uzytkuje ta drukarke juz 5 lat, a ze ostatnio sprawila mi mila
niespodzianke....

Dziwne ja mam i raczej takiej już bym nigdy nie kupił. Kadridż kosztuje 80 %
ceny drukarki, mam czarny już 3 chyba bo po zalaniu zasechł, ten obecny też
(nie drukuje jedna dysza ale widać jeszcze). Poza tym drukarka ma tylko
jeden kadridż, także jak masz tylko kolor to drukując tekst drukarka miesza
kolory żeby czarny zrobić !!! Wychodz jakieś 50 gr za strone !!! Ogólnie jak
dla mnie total szajs tyle że cena bardzo niska.