Re: Moje opinie o Lexmark Z11

Autor: biela <EmailNAwww.biela_at_prv.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 11:24:18 MET DST

> Dziwne ja mam i raczej takiej już bym nigdy nie kupił. Kadridż kosztuje 80
%
> ceny drukarki, mam czarny już 3 chyba bo po zalaniu zasechł, ten obecny
też
> (nie drukuje jedna dysza ale widać jeszcze).

Moze trafilem na dobry czarny cartridge :)? Oryginaly lexmarkowy kupowalem.
Napelniaczy uzywalem tylko firmy fulmark, moze i dobrze byloby kupic butle z
tuszem ale wlasnie sie boje ze tusz moze byc inny niz w fulmarkach i
zaschnie, a tamte dzialaja mi spoko wiec ich uzywam.

>Poza tym drukarka ma tylko
> jeden kadridż, także jak masz tylko kolor to drukując tekst drukarka
miesza
> kolory żeby czarny zrobić !!! Wychodz jakieś 50 gr za strone !!! Ogólnie
jak
> dla mnie total szajs tyle że cena bardzo niska.

Fakt, do drukowania kolorow to ona sie nie nadaje, dlatego wspomnialem ze do
druku txt jest ok. Przynajmniej dla mnie.