Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: Olga Lawrynowicz <f67500_at_(wyrzucTo)op.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 21:00:55 MET DST

 dane plyty glownej:

> w opisie dolaczonym do najnowszego biosu tej plyty znajdziemy:
> '.Added support on detecting new AMD AthlonXP-2400+/2600+ CPU'
> '.Added support on new AMD "Thorton" CPU'
> '.Added support on new AMD "Applebred" Duron CPU (266MHz-FSB Duron)'
>
> tak wiec najwyrazniej z ta plyta moze wspolpracowac dowolny procesor
> przeznaczony dla szyny 266, niekoniecznie palomino...
>
> moze to byc tez thoroughbred czy thorton

Rewelacja,
Dziekuje za te info.
Komp juz w domu, bo w koncu posluchalam dobrych rad
i uniknelam prawdopodobnie niepotrzebnej wymiany plyty, pamieci i kosztow
powyzej 1000 zl.
Zadzwonilam do drugiego serwisu i momentalnie rozsadniejsza propozycja:
Zaloza Athlona 1400 ( nie maja1600) i jak bedzie dzialac, to zaplace 120 zl.
za procka i robocizne .
Jakby jednak plyta byla uszkodzona, to wymienia plyte na taka, zeby pasowaly
moje
RAM (266MHz) i procesor na nowszy i ustawia Bios bym sobie sama
mogla zainstalowc Winowsa wszystko za 500 zl razem.
Jak to dobrze ze ta grupa istnieje, bo oprocz tego ze daje sie dzieki
temu zrobic w konia, to jeszcze duzo sie ucze prowadzac ciekawa dyskusje:)
Ola
PS
Teraz jak podales mi pare pasujacych procesorow, to moze jak
komp ozyje na Athlonie 1400 to kazac sprowadzic lepszy procesor
np: AMD - Socket 462/A CPU - Sempron 2200+ Model 8 (Box)-220 zl
(stary byl athlon 1600 i przy wlaczonym Mule troche juz mulil:)