Re: notebook - co wybrać?

Autor: Szymon Sokolowski <ssokolow_at_klub.chip.w.pl.usunw>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 18:03:16 MET DST

> doom3:)))

Tak naprawde to chyba to jest wymaganie
wymagajace najwiecej od "twojego" sprzetu...

i tutaj najwiecej bedzie miala do powiedzenia
niestety karta graficza (ilosc potokow, procesor itd)

co do kompa...
jesli nie zalezy ci na mobilnosci notebooka to po
h... kupujesz notebooka?... coprawda sa fajne
male i ciuchutkie ale chmm...

ja mam notbooka na p4 2,8 gh i szczerze powiedziawszy
z checia zamienil bym sie na dowolne M.
to to ciagnie prad tak... ze baterie potrafi zerzrec w 1h
(nie ma sensu go w ogole wlaczac.. wiec nie wiem
po co ta bateria jest w tej obudowie w ogole :D)

oczywiscie jesli jestes PEWNY ze nie bedziesz
potrzebowal pracy na baterii to kupuj Athlona->
wieksza wydajnosc... teoretycznie to ze jest64
jak w koncu pojawi sie jakis Longhtrom itd itp
pozwoli ci zaadresowac wieksza ilosc pamieci RAM
co MOZE (jesli bedziesz chcial rozbudowac kompa powayzej 4gb ramu) wplynac
na obrobke filmow
ale raczej bym o tym w ten sposob nie myslal..

poprostu althon to procesor wydajnieszy z tych ktore opisales

choc nie da sie ukryc ze do lini M trzeba sobie w glowie dodac 400-500 w
tych "cyferkach" :D do lepszego porownania.(ogolnie troche wiecej niz 20%)

koniec nienaukowego wykladu pod tytulem
"co mi sie wydaje" czyli co bym sobie kupil