Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 11:23:13 MET DST

Dnia 1.4.2005, Olga Lawrynowicz napisał(a):

> Witam i pozdrawiam wspierajacych mnie
> w moim problemie spalonego procesora.
> Pytanie jest gdzie znalezc taki procesor jak w tytule.

W sklepie - dobrym. ;D
Pytanie o jaki sklep pytasz? Internetowy? Bo jeśli o sklep w Twoim miejscu
zamieszkania to pytanie brzmi gdzie mieszkasz? ;D

> Jak nie znajde to wg propozycji serwisu czeka mnie dodatkowo wymiana plyty
> glownej, RAMu i wtedy chyba lepiej kupic nowy komputer.
> Dodatkowym problemem jest to ze w serwisie powiedzieli ze twardy dysk,
> grawer sa OK; ale za
> plyte glowna nie moga reczyc, gdyz nie maja zastepczego
> procesora by sprawdzicdzialanie calosci.
> Jaka decyzja bedzie najwlasciwsza w tej sytuacji?

*Bezwzględnie zmienić serwis!*. I podaj tu na grupie namiar na Nich by inni
wiedzieli kogo unikać.

> Semperon nie pasuje tylko Athlon 1800 LUB 2000

Zważywszy, że nie wierzę w to co Ci powiedzieli w "serwisie" podaj proszę
producenta i model płyty - prócz mnie znajdzie sie pewnie kilku chętnych do
zweryfikowania tego stwierdzenia. Choć skoro piszesz o SDRAM to dużego
wyboru nie będzie, ale nie wierzę, by support kończył się na XP2000+.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559