Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 11:23:00 MET DST

> Pytanie jest gdzie znalezc taki procesor jak w tytule.
Jak w tytule to na allegro.
Sprawdź w dokumentacji co może Twoja płyta. Do dostanie jeszcze (nie żebym
był pracownikiem, tylko dla przykładu):
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=804

> Jak nie znajde to wg propozycji serwisu czeka mnie dodatkowo wymiana plyty
> glownej, RAMu
jeśli masz SDRAM to tak
> i wtedy chyba lepiej kupic nowy komputer.
Znowu naciągają: wymiana płyty, procka i RAMu w _isniejącym_ kompie to
20min. Odpoda Ci koszt obudowy, _dysku_, _grafiki_, cd, fdd, itd. Różnica w
cenie będzie jednak znaczna.

> Dodatkowym problemem jest to ze w serwisie powiedzieli ze twardy dysk,
> grawer sa OK;
to wiadomość pozytywna.

> ale za
> plyte glowna nie moga reczyc
popieram przedpiścię: nie znam przypadku uszkodzenia płyty s powodu
przegrzanego proca.

> gdyz nie maja zastepczego
> procesora by sprawdzicdzialanie calosci.
> Jaka decyzja bedzie najwlasciwsza w tej sytuacji?
> Semperon nie pasuje tylko Athlon 1800 LUB 2000
Procek na allegro lub wymiana płyta+proc(+ram) lub nowy komp. Zależy ile
masz kasy.

Pozdrawiam
Darek