Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: Olga Lawrynowicz <f67500_at_(wyrzucTo)op.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 15:20:20 MET DST

> *Bezwzględnie zmienić serwis!*. I podaj tu na grupie namiar na Nich by
> inni
> wiedzieli kogo unikać.

Przepraszam, ale nie lubie tak publicznie podawac takich informacji, choc
pewnie
czasami i by sie przydalo, ale chlopaki sie dopiero ucza i juz teraz
widza ze sie tak nie robi i robia co im kaze ...

> Zważywszy, że nie wierzę w to co Ci powiedzieli w "serwisie" podaj proszę
> producenta i model płyty - prócz mnie znajdzie sie pewnie kilku chętnych
> do
> zweryfikowania tego stwierdzenia. Choć skoro piszesz o SDRAM to dużego
> wyboru nie będzie, ale nie wierzę, by support kończył się na XP2000+.

Juz podaje opis z faktury i dziekuje za chec pomocy:
Micro-ATX-Set DM-34 w bezel+I/O-shield

Natomiast pamiec jest jednak DDR ... to chyba lepiej? : Dwa razy: 256MB
DDR 266MHz PC2100 f. Project
(co daje 512 MB)
Trudno w Googlu cos znalezc na temat tej karty wiec jesli jeszcze moge
pozawracac glowe...
Acha, spalony procesor to byl: AMD Athlon XP 1600+
Na Allegro faktycznie mozna wszystko kupic :) tylko jakie procesory beda
pasowaly?

Ola