Re: Asus padl ???

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 15:52:03 MET DST

"marecki" <marcki@wp._pl> wrote in message
news:d2ddla$pth$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Jest (no..juz byl) Asus P4C800-E Deluxe. Do tego P4 2.6C , 1 GB RAMu ,
> zasilacz Chiefteca 350W- wszystko wzorowo chodzace.

[ciach]
> Od tej pory zupelna zima , PCet juz nie wystartowal. Diody na plycie
swieca
> , wentylatory kreca , zero odzewu.
> BIOS resetowany , wszystkie inne elementy potem sprawdzone okazaly sie
> sprawne , pozostala tylko plyta.
>
> Pytanie tylko dlaczego tak sie moglo stac ?

[ciach]

Podlacz cos do dzwieku na plycie i jesli przy odpalaniu uslyszysz "System
Failed CPU test" to wiesz, ze plyta jest uwalona i oddaj ja na gwarancje.
Mialem cos takiego (config w sigu - zasilacz gwoli scislosci to Chieftec z 1
fanem). Oczywiscie Asus solidna firma, porzadny serwis, wiec plyte oddali
jakiemus serwisowi elektronicznemu w Koszalinie i przyszla do mnie
_naprawiona_ !! Cos tam polutowali podobno - w sklepie mi powiedzieli, ze
tamta firma potrafi nawet chipset wymienic na plycie, ale i tak dla mnie
kpina, ze za plyte dalem swego czasu prawie 1 kpln i mi ja naprawiaja
zamiast wymienic. Jak masz czas to mozesz sprobowac zrobic taki myk, ze
wszystko wyjac, wyjac procek, plyte z kompa, po czym zalozyc procek,
podlaczyc plyte i odpalic - jest szansa, ze zaskoczy.... po czym znowu
zamilknie gdy tylko przestawisz gdzies komputer czy tylko nim potrzesiesz
(wylaczonym of coz) - po prostu przestanie cos stykac.

Mozliwe, ze podlaczenia skanera na usb bylo takim triggerem, u mnie kiedys
podlaczenie kamery DV spowodowalo wysypanie kompa i wspomniane przez Ciebie
objawy...co nasunelo mi jeszcze jedno rozwiazanie - u mnie to ze 2 razy
(jeszcze przed naprawa plyty) zadzialalo. Otoz powyjmuj hdd z kompa, poloz
obudowe na bok i energicznie ja potrzes - kilka razy - moze za ktoryms razem
zaskoczy.

Wlasciwie to radze Tobie posprawdzac czy nei zaskoczy po jakims
eksperymencie, bo ja 3 razy oddwalem do serwisu - 2 razy wrocila jako
sprawna, bo zapewne zgodnie z prawem Murphy'ego - u nich dzialalo ;)

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |