Re: Obraz dysku, bez względu na system plików

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 15:26:40 MET DST

Użytkownik LoChNeSs popełnił co następuje:

> Mam poważny problem.
> Muszę wykonać obraz dysku bit po bicie na innym hdd, dodam, że oba
> to dyski SCSI. System na dysku to Alpha Unix, jakiś klon unixa
> modyfikowany przez Digital'a 8 lat temu. Niewiele wiem o Unixie
> dlatego tez szukam sposobu na wykonanie obrazu bez wzgledu na system
> plikow. Licze na Wasza pomoc.

  A jaki jest tam system plików ?? Tak z ciekawości...

    Ja bym odpalił system z jakiegoś innego dysku (płyty cd) i zapodał
polecenie dd, dd if=/dev/sdXX of=plik obrazu, przy czym sdXX to tam
gdzie jest ten system, plik obrazu zajmie tak mniej więcej dokładnie
tyle co parrycja z tamtym systemem. A żeby bootloader zachować to dd
if=/dev/sdX of=plik bs=512 count=1 (OIDP).

--
Adrian S.
     Nie mam Bartona 2500/3200