Re: Obraz dysku, bez względu na system plików

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 08:14:18 MET DST

> Ja bym odpalił system z jakiegoś innego dysku (płyty cd) i zapodał
> polecenie dd, dd if=/dev/sdXX of=plik obrazu

po pierwsze, nie wiem czy znajdziesz bootcd przekompilowane na alphe,
wiec po prostu podlacz pod kontroler drugi dysk i uruchom system.

po drugie, jesli ma byc kopia dysk-dysk, to nie of=plik obrazu, tylko
of=/dev/sdY

man dd - poda ci opis komendy.

[o tym ktory dysk jako co wystepuje dowiesz sie np. dzieki poleceniu df]