czy reklamować

Autor: k <k_at_ks.dsd>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 15:20:59 MET DST

Witam,
Mam problem z dyskiem (maxtor 160gb). Okolo 1,5 miesiąca temu znikneły mi
partcyje. fixboot, fixmbr i inne sztuczki nie zadziałały wiec odzyskałem co
sie dało programami do odzyskiwania, nastepnie sformatowałem i działał ok.
Do wczoraj. Po normalnym uruchomieniu pc i próbie przegladania dysku miałem
komunikat "dysk niesfotmatowany, czy chcesz...". Tym razem niestety mimo
partycji NTFS soft do odzyskiwania danych nie widział ani jednego utraconego
katalogu z tej partcji.
Mam pytanie czy takie zachowania są wystarczajacym powodem do reklamowania
dysku ? Program diagnozujący maxtora nie znajduje zadnych błędów.