Re: czy reklamować

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 17:03:02 MET DST

> Witam,
> Mam problem z dyskiem (maxtor 160gb). Okolo 1,5 miesiąca temu znikneły mi
> partcyje. fixboot, fixmbr i inne sztuczki nie zadziałały wiec odzyskałem co
> sie dało programami do odzyskiwania, nastepnie sformatowałem i działał ok.
> Do wczoraj. Po normalnym uruchomieniu pc i próbie przegladania dysku miałem
> komunikat "dysk niesfotmatowany, czy chcesz...". Tym razem niestety mimo
> partycji NTFS soft do odzyskiwania danych nie widział ani jednego utraconego
> katalogu z tej partcji.
> [...]

coos tobie zniszylo opis partcji na dysku ---- to raczej nie wina dysku . ale
jzu predzeij windowsa , kiedys byl taki problem z systemami win 95/98/me/nt ze
zbyt szybko sie te styemy wylanczaly a bufor dysku nie zostal przeniesiony
fizycznie na dysk . efekt wystepowal na szybkich kompach z szybkimi dyskami i
duzym buforem dyskowym ( pamiecia cashe dysku ) .

no i wedlug mnie po 2 padzie wpoinienes wkoncu sie nauczyc ze nalezy tworzyc
kopie zapasowe .