Re: czy reklamować

Autor: grsa <grsa_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 18:12:33 MET DST

Witam,
Podejrzewam ze to ten sam problem , ktory dotyczyl mnie i byl tu tez
walkowany kilka dni temu przez innych i to na kilku watkach.
Ja walczylem z tym dosc dlugo. Wymoglem na sklepie nawet wymiane dysku
(widze teraz, ze tamen chyba byl OK).
Popatrz na watek znikanie danych na dyskach 200 gb maxtor i caviar z dn
21/03/2005.

U mnie problem chyba sie rozwiazal po zmianie w rejestrach (dodanie
EnableBig Lba=1).
Poza tym trzeba tam poaktualizaowac Bios i drivery- zreszta zobacz sam.
Mozesz tez obejrzec
Znikajace pliki 27/03/2005
Grzegorz