Mialem zal...

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 18:35:27 MET DST

Mialem zal do siebie, ze dalem kilkaset zlotych wiecej za monitor LCD,
kupilem Eizo L568, ale dzis juz nie mam. posiedzialem sobie przez swieta
przy Fujitsu-Siemens (bodajze T17-1, z glosniczkami) i musze powiedziec, ze
nie ma porownania, pomimo, ze ma matryce nomnalnie 16ms, smuzy podobnie do
mojego a roznica w jakosci kolorow (ma matryce TN) i podswietlenia wogole
nie jest do opisania. Gdy zmniejszylem jasnosc i kontrast wylazly jakies
niedoswietlone plamy, gdy nie zmniejszalem nie dalo sie wysiedziec bo tak
walil po oczach. I wogole... Lzej mi na duszy bo wyzywalem sie od
frajerow... :-))
pozdrawiam
Piotr