Re: Mialem zal...

Autor: Blesso <spam>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 21:18:42 MET DST

Użytkownik "Piotr" <> napisał
> Mialem zal do siebie, ze dalem kilkaset zlotych wiecej za monitor LCD,
> kupilem Eizo L568, ale dzis juz nie mam

na tym samym kompie na tej samej grafie ?
na jakim kablu ?
ja w swoim kompie na chwile zmienilem grafe( Hercules 8500Le) na gigabyte
9250SE i powiem ci ze juz widac delikatna roznice
male "drzenie obrazu" - takie ze w sumie go nie widac ale jesli przez pare
miesiecy patrzylo sie na obraz z Herculesa to potem zauwaza sie inne
"rozterki"
moj LCD to Philips 190S (na TN)

Blesso