Re: Mialem zal...

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 02:31:18 MET DST

On Mon, 28 Mar 2005 18:35:27 +0200, "Piotr" <pnt@op.pl> wrote:

>Mialem zal do siebie, ze dalem kilkaset zlotych wiecej za monitor LCD,
>kupilem Eizo L568, ale dzis juz nie mam. posiedzialem sobie przez swieta
>przy Fujitsu-Siemens (bodajze T17-1, z glosniczkami) i musze powiedziec, ze
>nie ma porownania, pomimo, ze ma matryce nomnalnie 16ms, smuzy podobnie do
>mojego a roznica w jakosci kolorow (ma matryce TN) i podswietlenia wogole
>nie jest do opisania. Gdy zmniejszylem jasnosc i kontrast wylazly jakies
>niedoswietlone plamy, gdy nie zmniejszalem nie dalo sie wysiedziec bo tak
>walil po oczach. I wogole... Lzej mi na duszy bo wyzywalem sie od
> [...]

No wiec wlasnie przekonales sie ze tanich rzeczy nie nalezy kupowac.
Biednych nie stac na kupowanie tanich rzeczy. Biedny musi kupowac
rzeczy drogie i naprawde dobre - zeby mu dlugo sluzyly. A bogaci
dlatego sa bogaci ze tanich rzeczy nie kupuja - jakby kupowali to
swoje bogactwo szybko by roztrwonili...

--
Darek