Re: znikające pliki

Autor: levy <l3vy_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 01:32:44 MET DST

> A masz włączoną obsługę tak dużych dysków w systemie? Chodzi o wpis do
> rejestru EnableBigLba=1.
>
> 303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
> dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

Właśnie zmieniłem system plików na NTFS i dla pewności przeinstalowałem
windowsa, może to coś da ... zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz,
mianowicie: instalator windowsa pokazuje mi, że mam dostępnego miejsca na
dysku 131 GB, mimo że dysk jest 160 GB, wiem że faktycznie jest nieco mniej
niż podaje producent i dla sprawdzenia odpaliłem Patrition Magica ... i tu
niespodzianka, PM pokazał 152 GB miejsca i nim podzieliłem dysk Czym są
spowodowane takie rozbieżności ?