Re: znikające pliki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 09:35:54 MET DST

Użytkownik "levy" <l3vy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d27fqv$1i8$1@213-238-114-84.adsl.inetia.pl...

> Właśnie zmieniłem system plików na NTFS i dla pewności
przeinstalowałem
> windowsa, może to coś da ... zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz,
> mianowicie: instalator windowsa pokazuje mi, że mam dostępnego
> miejsca na dysku 131 GB, mimo że dysk jest 160 GB, wiem że
> faktycznie jest nieco mniej niż podaje producent i dla sprawdzenia
> odpaliłem Patrition Magica ... i tu niespodzianka, PM pokazał 152 GB
> miejsca i nim podzieliłem dysk Czym są spowodowane takie
> rozbieżności ?

Sam sobie niepotrzebnie dodajesz roboty. I nie odpowiedziałeś mi na
zadane pytanie - dopóki nie dopiszesz do rejestru tego wpisu, to w ogóle
nie ma o czym dyskutować.......

P.S. Polecam dopiero co zakończony wątek "Znikanie danych na dyskach 200
gb maxtor i caviar".

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/