Re: nVidia czy ATI? - okolice wydajnosc GF4

Autor: strOOs <stroos83-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 19:12:58 MET

Użytkownik "T.N." <now_live@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d247ur$giq$1@inews.gazeta.pl...

> Nie mam u siebie takich kart, ale z tego co słyszałem od różnych osób to
> wszelakie GForce'y mają mocno skopaną grafikę 2D.

Hm pierwsze slysze, czekam na potwierdzenia;)

> U ATI (podobno) jest znacznie lepiej. Jak chcesz oprócz gier np.
> skanować/abrabiać/oglądać zdjęcia to lepiej ATI.

Pracuje na GF2MX juz dlugo i nigdy nie mialem problemow z 2D... a takze mam
znajomego fotografika majacego wlasna galerie i tak samo na GF siedzi:)

> Mógłby któs potwierdzić albo zaprzeczyć temu co napisałem? A tak swoją
> drogą to troche mnie dziwi to, że ludzie przy zakupie kart graficznych w
> ogóle nie zwracają uwagi na jakość 2D.

Glownie zwracaja uwage na wydajnosc, a ta w 2D ciezko zmierzyc...
A co do wydajnosci 3D to gram glownie w starsze gierki, ale czasem jak cos
nowego ciekawego jest to glupio do kumpla chodzic grac, bo u mnie sie nie
da;)