Re: nVidia czy ATI? - okolice wydajnosc GF4

Autor: T.N. <now_live_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 18:36:59 MET

strOOs napisał(a):

> Ciagle krece sie wokol zakupu GF4Ti4200/4400.
> Jednak znajomy namawia mnie na decyzje o zakupie ATI z uwagi chociazby na
> jakosc TV-Out - nVidii raczej to srednio wychodzi...
> I tu pada pytanie: jakie ATI porownywalne do GF4Ti mozna zakupic
> (niekoniecznie nowe) w granicach ceny GF4Ti? Najlepiej markowe - nie znam
> sie na ATI :/ (najlpiej poziom Leadtek/Gainward w GF).
> Bede widzeczny za wszelakie sugestie.

Nie mam u siebie takich kart, ale z tego co słyszałem od różnych osób to
wszelakie GForce'y mają mocno skopaną grafikę 2D. U ATI (podobno) jest
znacznie lepiej. Jak chcesz oprócz gier np. skanować/abrabiać/oglądać
zdjęcia to lepiej ATI. Mógłby któs potwierdzić albo zaprzeczyć temu co
napisałem? A tak swoją drogą to troche mnie dziwi to, że ludzie przy
zakupie kart graficznych w ogóle nie zwracają uwagi na jakość 2D.

T.N.