Jak nagrać mp3 na płytę...?

Autor: Roman <roman_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 15:33:06 MET

Jak nagrać utwory w mp3 na płytę w taki sposób żeby można było je
odtwarzać w normalnych odtwarzaczach CD nie obsługujących formatu mp3.?
Czy trzeba te pliki jakoś konwertować czy może Nero albo alkohol mają
takie funkcje, które to umożliwią.
Przed chwilą nagrałem w Nero dysk audio z mp trójek ale na płytę 700 MB
weszło mi tylko 18 piosenek. W dodatku nie ma tytułów a ikony są z
winampa. Tą płytę da się odtworzyć w winampie a np w WMP już nie. Dziwne
jest też to że każdy utwór ma wielkość 44 kb (?) a przecież to niemozliwe
bo trwa np 3 min.
Podejrzewam że ja coś tu źle robię z tym nagrywaniem tylko nie wiem co.
Jeśli możecie mi pomóc to bardzo proszę.

Dzięki i Wesołych Świąt
Roman