Re: Jak nagrać mp3 na płytę...?

Autor: Marcin G <marci_at_poczta[nospam>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 16:38:35 MET

Użytkownik "Roman" <roman@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d23s12$47j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak nagrać utwory w mp3 na płytę w taki sposób żeby można było je
> odtwarzać w normalnych odtwarzaczach CD nie obsługujących formatu mp3.?
> Czy trzeba te pliki jakoś konwertować czy może Nero albo alkohol mają
> takie funkcje, które to umożliwią.
> Przed chwilą nagrałem w Nero dysk audio z mp trójek ale na płytę 700 MB
> weszło mi tylko 18 piosenek. W dodatku nie ma tytułów a ikony są z
> winampa. Tą płytę da się odtworzyć w winampie a np w WMP już nie. Dziwne
> jest też to że każdy utwór ma wielkość 44 kb (?) a przecież to niemozliwe
> bo trwa np 3 min.
> [...]

Jeśli w Nero wybierzesz Audio CD, to on je sam przekonwertuje. "Weszło mi
tylko 18 piosenek" a ile byś chciał, 100? Na płytę CD Audio wchodzi ok 16-20
piosenek. Takich piosenek nie zgrasz na dysk metodą kopiuj/wklej. Zarówno
Winamp jak i WMP powinien je odtwarzać normalnie. Płytki Audio CD nagrywaj z
max. prędkością x8, ja zazwyczaj nagrywam x4

pzdr Marcin