Re: plyta glowna a sieciowka

Autor: przemo <przemoWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 10:41:27 MET

> a powiedz jakie sa czasy odpowiedzi przy pingowaniu sie ze zlego
> komputera na dobry i ze zlego na siebie samego?
> sproboj tez zmniejszyc wielkosc pakietu i sprawdz czy przy malych
> pakietach tez jest problem.
>
> wydaje mi sie ze w takim przypadku powinna byc winna sieciowka, kabelek,
> lub stos tcp/ip. ew. moze zasilanie jak juz ktos napisal jest
> niestabilne, ale to wtedy chyba caly komputer by marudzil.
> i jesli masz karte sieciowa zintegrowana na plycie, to wylacz ja w
> biosie [jesli tego nie zrobiles] albo sprawdz na niej, czy poprawnie dziala.

Pierwsze co podejrzewalem to sieciowke albo kabel, ale wykluczylem juz chyba
wszystko co sie dalo. Moze oprocz promieniowania kosmicznego w moim pokoju :)
Ale nawet to jest malo prawdopodobne, skoro podlaczam inny komputer na tym
samym kablu i sieciowce i jest wszystko ok. Co do karty zintegrowanej to moja
plyta nie posiada takowej.

Ponizej przedstawiam badania o ktorych wspomniales:
192.168.0.1 - skopany komputer
192.168.0.2 - dobry komputer

Badanie 192.168.0.2 z uzyciem 32 bajtow danych:
Pakiety: Wyslane = 30, Odebrane = 25, Utracone = 5 (16% straty),
Szacunkowy czas bladzenia pakietow w millisekundach:
Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas sredni = 0 ms

Badanie 192.168.0.1 z uzyciem 32 bajtow danych:
Pakiety: Wyslane = 30, Odebrane = 30, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas bladzenia pakietow w millisekundach:
Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas sredni = 0 ms

Badanie 192.168.0.2 z uzyciem 1 bajtow danych:
Pakiety: Wyslane = 30, Odebrane = 23, Utracone = 7 (23% straty),