Re: PIII 600 - w co to włożyć?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 10:54:14 MET

Vituniu wrote:

[cut]
> Natomiast 815e albo ep polecam.
> Mam w tej chwili Asusa CUSL2-c i ustepuje BXowi tylko o jedno oczko.
> A w zamian mam szybsze IDE i oficjalna magistrale 133.

Witaj,

Ta płyta ma zintegrowaną grafikę na pokładzie? Czy tylko jej niektóre
wercje tak mają?

Ogólnie zauważyłem, że dużo tańsze są procesory socketowe, natomiast
może być problem z płytą odpowiednią...

Znalazłem na Allegro płyty CUSL2, ale bez "C", to pewnie coś innego jest?

I bądź tu mądry :/

pozdrawiam świątecznie

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |