Re: plyta glowna a sieciowka

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 02:09:21 MET

> Sory, zapomnialem napisac, ze kabel tez byl sprawdzany. W tej chwili mam 7m
> kabla, ale pozyczylem od kumpla kabel 0.5m, ktorego on uzywa do testow i
> niestety nic nie pomoglo.

a powiedz jakie sa czasy odpowiedzi przy pingowaniu sie ze zlego
komputera na dobry i ze zlego na siebie samego?
sproboj tez zmniejszyc wielkosc pakietu i sprawdz czy przy malych
pakietach tez jest problem.

wydaje mi sie ze w takim przypadku powinna byc winna sieciowka, kabelek,
lub stos tcp/ip. ew. moze zasilanie jak juz ktos napisal jest
niestabilne, ale to wtedy chyba caly komputer by marudzil.
i jesli masz karte sieciowa zintegrowana na plycie, to wylacz ja w
biosie [jesli tego nie zrobiles] albo sprawdz na niej, czy poprawnie dziala.

pzd.