Re: Udostępnianie netu??

Autor: Paweł Starzyński <wytnijpp_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 02:03:53 MET

Lewand napisał(a):

> Kupiłem sobie router radiowy (bez modemu). Mam także neostradę. No i tak,
> podłączyłem sobie ową neostradę do kompa, z karty sieciowej pociągnąłem
> kabel do routera. W drugim końcu pokoju stoi laptop, który ma kartę sieciową
> (radiową). I poróbowałem już na wszelkie sposoby (tak przynajmniej mi się
> wydaje) pobierać net. I coś tu jest nie tak bo nie ma tego netu. Karta z
> laptopa ma połączenie z routerem. Może robię coś nie tak. Proszę o opisanie
> mi jak to wszystko ma wyglądać, w jaki sposób mam pobierać net do laptopa.
> [...]

szkoda ze wczesniej nie zajrzales na odpowiednie grupy
(alt.pl.neostrada, *.*.sieci/networking) oraz strony (neostrada.info,
google.pl). Teraz rowniez znalazalaby sie odpowiedniejsza grupa na takie
  pytanie... Ale mimo wszystko - w skrocie - ma to wygladac tak (w
przypadku gdy router nie posiada wbudowanego modemu):

modem

|____ router_____ komp.01

          |________ komp.02

W tym wypadku musiałbys mieć modem ethernetowy (nie USB) lub router z
wejściem USB (nie orientuje się czy jest coś takiego wogóle...).

Jeśli dobrze zrozumiałem Ty zrobiłeś tak:

router_____komp.01____modem USB

    |_____komp.02

Najlepiej zrobisz, zamieniając router na taki, z wbudowanym modemem ADSL.

--
pozdr,
pe.veupa.