Re: trwałość zapisu na nośnikach

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 00:19:20 MET

> Witam!
> Może ktoś zna jakieś źródełko w necie, gdzie opisana by była trwałość
> zapisu na dysku twardym, CD, flashach itp.? Chodzi o to jak długo można
> przechowywać dane na takich nośnikach. Jak wiadomo CD-R, zwłaszcza te
> tanie padają nawet po pół roku, a zawsze są jakieś cenne dane...
> pozdr
> szydas

:) masz widze ten sam problem co ja. Ostatnio probowalem znalezc "dobre" krazki
do kopii. Nie chcialem jakich za 0,60 PLN czy nawet Verbatimow za 2,5 PLN -
spalilem sie na tych srebrnych - k...wa krazek 2,5 PLN a dziadostwo straszne.
Zadna nagrywarka nie potrafila poprawnie, a jezeli juz to byl problem z
odczytem.
Czy ktos moglby tu podac namiary na sklep, gdzie moznaby dostac bardzo dobre
krazki ?