Re: trwałość zapisu na nośnikach

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 01:07:10 MET

On Sat, 26 Mar 2005 00:19:20 +0100, azbest <adamzz5@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

kodak wypuscil kiedys serie GOLD i chwalili sie ze maja wytrzymalosc
35lat.
po sobie widze, ze niektore moje plyty audio z lat 80tych juz powoli
daja za wygrana. czasami sie odtwarzaja. czasami player potrafi sie
zamyslic. na roznych playerach, roznie to wyglada. mojemu znajomemu
padla kolekcja fontow na CDR po ok. 8ciu latach.
ostatnio wygrzebalem swoje stare HDD. najstarszy z poczatku 1992ego.
wszystkie dzialaly, ale zapisac na nich juz bym niczego waznego sie
nie odwazyl.
przy ciaglej pracy sadze, ze powyzej 6ciu lat dysk twardy powinien
miec zapewniona emeryture i zwolniony od powaznej pracy. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)