Re: odlaczanie monitora w czasie pracy PC

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 23:52:32 MET

JFK napisał(a):
> Bo jesli mowisz o tym ze dysk jest w trakcie uruchamiania wpiety tylko
> wylaczony w biosie to zadna roznica bo to czy dysk wykrywany jest przez
> bios czy system to jeden pies grunt ze nie dziala jako pelen hot swap
> ktory pozwala na dodawanie _nowego_ sprzetu w trakcie pracy

To miałem na myśli. A co do wykrywania - dawno nie sprawdzałem ale mam
wrażenie, że Win2000 radził sobie gdy dysk był podłączany w trakcie
hibernacji - co prawda wyjście z niej to okazja dla wykrycia dysku przez
BIOS ale można to traktować jako metodą pośrednią - szybciej
zahibernować system, włożyć dysk i obudzić komputer niż normalnie
zamykać a potem podnosić system.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066