Re: Jaka nagrywarka DVD z odczytem DVD-RAM ??

Autor: Efreet <efreetWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 22:05:12 MET

> Niestety na rynku nie ma zbyt wiele nagrywarek z obsługą DVD-RAM. W
> zasadzie to zostaje LG, no i pojedyńcze modele innych firm (PLEXTOR -
> niestety nie pamiętam modelu, słyszałem jeszcze o TOSHIBIE, ale tego nie
> jestem pewien).

No tak...LG GSA-4163B - bo chyba o tym mowa...
Plextora nie znalazlem, ale za to Pioneera..109 (obciachany A09, ale mozna
przerobic firmware i tez mamy A09 ;)...z ta roznica, ze ten tylko czyta
DVD-RAM, ale nie zapisuje...

> Co do jakości - mam starego LG x4 i nie narzekam - przez
> półtora roku zwaliłem tylko 4 płytki (esperanza, i inne NO-Name).
>
> Przegrywanie filmów - zero problemów, czytają się na stacjonarnym DVD.

Filmy filmami...ale ja bym chcial archiwizowac dane...z akcentem na dane :)
takze jeden bit robi mi roznice :)
O taka jakosc mi chodzi...

dzieki i pzdrv,
Efreet