Re: Jaka nagrywarka DVD z odczytem DVD-RAM ??

Autor: Robi <szymczyk_at__no_spam_.alpha.net.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 21:57:48 MET

Efreet napisał(a):
> No wlasnie....ktora ??
> co jest dla mnie wazne ??
> a) ripowanie audio
> b) jakosc nagrania CD
> - ale poniewaz mam nagrywarke lite-ona, wiec poki dziala, oba te warunki sa
> spelnione...wobec tego priorytetem staje sie:
> c) jakosc nagrania plyt DVD
> d) dokladnosc ripowania DVD

Niestety na rynku nie ma zbyt wiele nagrywarek z obsługą DVD-RAM. W
zasadzie to zostaje LG, no i pojedyńcze modele innych firm (PLEXTOR -
niestety nie pamiętam modelu, słyszałem jeszcze o TOSHIBIE, ale tego nie
jestem pewien). Co do jakości - mam starego LG x4 i nie narzekam - przez
półtora roku zwaliłem tylko 4 płytki (esperanza, i inne NO-Name).

Przegrywanie filmów - zero problemów, czytają się na stacjonarnym DVD.

Rob.