Re: router na CompactFlash - jak?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 22:06:32 MET

> Usypianie mam wyłączone, próbowałem kilku systemów i na każdym to samo.
> Wygląda jakby zasypiała sama z siebie alenie wiem jak i gdzie to
wyłączyć.

Nie wiem czy dobrze kojaze, ale AFAIK nowe karty tak czy siak sie same
usypiaja, a ja nie mam pojecia czy to w ogole da sie wylaczyc...

O ile w cyfrach, nie robi wiekszego problemu potrzymanie kilka ms wiecej
zdjecia w buforze, to widze, ze dla jakiekogolwiek sysyemu operujacego na
plikach jest to zabojcze.

Hmm, moze na pl.rec.foto.cyfrowa cos powiedza? Badz co badz, tam jest
najwiecej uzytkownikow CF'ow :-)

Za to ciesze sie, ze nie kupilem nowszej karty ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055