Re: Dostawcy internetu.

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 18:02:22 MET

On Fri, 25 Mar 2005 02:47:31 +0100, Gontek wrote:

> Jeśli nie będzie innego wyjścia to pozostają chyba jeszcze pakiety godzin
> jako ostateczność o ile tepsa jeszcze sprzedaje takie cóś:)

Sprzedaje, sam mam :-)

Sorki za mały OT, ale chciałem tu przytoczyć moją przygodę z TePsą
dotyczącą tych pakietów. Otóż na początku grudnia zeszłego roku spadła mi
znacząco prędkość połączenia modemowego - z 40 Kbps do 14 Kbps. Myślę -
minie. Nie minęło. Po miesiącu dzwonię na Błękitną Linię, pytam "Co jest
grane", mówią że sprawdzą. Po 2 tygodniach dzwonię i mówią "Wszystko jest
OK". Ja na to "Nie jest". Przyjechał technik, powiedział że mam PCM (czy
jakoś tak, chodzi o rozdzielacz). No to jazda - dzwonię na BlueLine, każą
zadzwonić do internetowców, dzwonię do internetowców, każą zadzwonić na
BlueLine i poprosić o przełączenie na łącze bezpośrednie. Dzwonię na
BlueLine, proszę o przełączenie na bezpośrednie - nie mogę tego zrobić, bo
musi zadzwonić właściciel telefonu :-) Dzwonię następny raz z matką przy
boku no i w końcu sukces - babka przyjmuje zamówienie!!! W przeciągu 2
tygodni przełączyli mnie na łącze bezpośrednie. Ogólnie przez ok. 3
miesiące miałem 14 Kbps - tyle to wszystko trwało (niektóre etapy
pominąłem).
Niech to co napisałem będzie przestrogą dla tych, którzy pragną założyć
telefon w TPSA. Polecam Netię i Dialoga - tam raczej nie ma takich jaj.
Swoją drogą ciekawe jakim sposobem doszli do wniosku, by użytkownikowi,
który wykupił pakiet internetowy, ograniczyć transfer w taki perfidny
sposób. Pewnie myśleli, że naciągną mnie na Neostradę ;-)

Historia będzie miała chyba dalszy ciąg - zastanawiam się, czy nie żądać
korekty faktur ze względu na nienależytą jakość wykonanej usługi. Jak
myślicie - przejdzie taki numer?

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |