Re: Dostawcy internetu.

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 20:56:07 MET

> OK". Ja na to "Nie jest". Przyjechał technik, powiedział że mam PCM (czy
> jakoś tak, chodzi o rozdzielacz). ,
Miałeś pecha:) musiała byc awaria na sieci i Ci co zajmują się Siecią w
Tepsie podłączyli PCMke żeby uruchomić łącza. W dodatku PCM którego się
dzisiaj nie produkuje bo nowe mają transfer do 64K. Mogłeś złożyć
rekalmację, jeśli ta PCM istotnie była a wykupiłeś pakiet na 100% zostałaby
uwzględniona...

>Pewnie myśleli, że naciągną mnie na Neostradę ;-)
Co Ty... nigdy w życiu, w tepsie to dwa odrębne światy, Ci co sprzedają a Ci
co utrzymują Sieć to jak dwie różne firmy:)