Re: Dostawcy internetu.

Autor: Gontek <Gont.gont_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 02:47:31 MET

> Polecam napisać wniosek o przełączenie pod centralę umożliwiającą
> podłączenie Neostrady. U mnie trwało to około 1,5 miesiąca i udalo się.
> Tyle, że pilnowałem tego. Dwa tygodnie im dajesz od złożenia wniosku a
> potem dzwonisz na Błękitną Linię z pytaniami. Jeśli się zdecydujesz,
> zapraszam na priv, opowiem dokładnie o co masz pytać i o co prosić, bo
> kiedy robiłem to drugi raz dla teścia, potrwało tylko trochę ponad dwa
> tygodnie. :)
Pisać zawsze możesz, papier wszystko przyjmie:) ale wpływ na obieg sprawy
masz niewielki:)
Miałeś szczęście, zmienili Ci węzeł komutacyjny gdzie były wolne porty ADSL.
Nie wszedzie możana:(
Jeśli powodem jest brak portów to taki rozwiązanie wchodzi w grę, o ile
znajduję się w zasięgu inny alternatywny punkt dostępowy tepsy.
Popytaj czy mogą uruchomić SDI. Jeli problemem jest odległość to może SDI
pójdzie, ma wiekszy zasięg. Jak jest sieć miedziana dobra to ponad 10 km
zdaża się że działa całkiem dobrze. Przy Neo to nie ma mowy żeby na takiej
odległej trasie chodziło.
Jeśli nie będzie innego wyjścia to pozostają chyba jeszcze pakiety godzin
jako ostateczność o ile tepsa jeszcze sprzedaje takie cóś:)