Re: ThinkPad - errory 161, 163, bylo, wiele, wiele razy, ale tu prosba :-)

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 16:20:59 MET

Użytkownik "Rafal.Doroszkiewicz" <ja@vast.net.pl> napisał w wiadomości
news:d219j6$hn5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sęk w tym, że ten laptop miał już wymienianą płytę główną (kilka lat temu)
> i hasło Supervisor już od dawna nie jest mi znane. Nawet dysk ...
> Suma sumarum, jakiego typu problem mam? Mogę odstawic maszynkę na półkę

...albo dać gdzieś do zakładu który potrafi zciagnąć hasło z ThinkPada 600E.
Swego czasu stałem przed podobnym problemem, ale jak usłyszałem cenę za nową
płytę w serwisie IBM (nie zciągają haseł tylko wymieniają płytę) to w miarę
sprawnie mózg zaczął pracować i w 10 minut przypomniałem sobie hasło ;-)).

Pozdrofka.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.