Re: ThinkPad - errory 161, 163, bylo, wiele, wiele razy, ale tu prosba :-)

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 16:04:56 MET

Henry(k) napisał(a):
> Po wymianie baterii musisz wejśc do BIOS,u i ustawić datę i godzinę, wtedy
> znikną te błędy.
> Wchodzisz standardowo ALE na hasło _Supervisiora_ a nie użytkownika
> Jak zapomniałeś, masz problem.

Sęk w tym, że ten laptop miał już wymienianą płytę główną (kilka lat
temu) i hasło Supervisor już od dawna nie jest mi znane. Nawet dysk
twardy mam niejako zablokowany hasłem z eepromu laptopa. Całe szczęście,
że w biosie ustawienia boot from cd first były włączone. Do tej pory
wkładałem płytkę bootowalną (np. windowsa 98) i wybierałem opcję
`uruchamiaj z dysku` - działało. :-) Tak, wiem, kombinowane, ale niczego
więcej nie było mi trzeba. W tej chwili perspektywa zakupu nowego
laptopa do pracy zjada mnie, a to nienajlepszy czas na takie
samopoczucie (święta).

Suma sumarum, jakiego typu problem mam? Mogę odstawic maszynkę na półkę
i zapomniec, czy da się coś z tym zrobic? Może flash biosu z zewnętrznie
podłączonego napędu FDD?

Pozdrawiam,