Re: Botownaie

Autor: Lidka O. <jajko.xx_at_itp.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 18:12:40 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:oolsmztgbteh$.dlg@irish.pl..., że:
> Możliwe, kompy z ostatnich 10 lat raczej maja ta opcję.

> Prawdopodobnie powinien być zastosowany kabel/taśma 80 a nie
> 40-przewodowa.

> No, to wina złych wiatraków, luźnych blach obudowy, źle przykręconych
> napędów.
>
> Podaj więcej szczegółów (np. czy to nowy komp ze sklepy czy stary,
> jakiś typ, dane itd to się powie więcej).

Komputer nowy, klasy mercedes S ;) - pelny Intel 3.0GB, 512Mb Ram itd..
kupiony w renomowanej firmie Krakowskiej - nie chce im robic antyreklamy.
Dziekuje wszystkim za pomoc, okazalo sie, ze zamontowali tasme 40 pin
zamiast 80 i zasilacz padl - nie krecil sie, a wiatrak od procka wtedy
pracowal na max. - dlatego ponoc sie grzal.
Juz awaria usunieta - ponoc?, wymienlili tasmy, zasliacz i dodali dodatkowy
wiatrak?.
Jak na razie komputer 'chodzi' ciuchutko
Aha, jeszcze okazalo sie, ze przy okazji dysk padl, bo ne napisalam, ze
wczoraj system w pewnym momencie sie zawiesil i juz nie powstal. Dysk
wymeinili, ale juz bez wgranego oprogramowania.

Lidka