Duzy problem z karta graficzna

Autor: news <konraddu_at_sp.poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 18:06:27 MET

Witam,

Wczoraj nie wiem dlaczego ale po wlaczeniu kompa podczas uruchamiania
windowsa (win2k) nagle zgasl monitor ("Entering sleep mode") i juz sie
nie "obudzil" - i tak za kazdym razem. Nie wiem
co bylo powodem... Monitor podlaczony byl przez DVI, a kiedy
podlaczylem kabel VGA wszystko dziala (tylko w ustawieniach karty
widac moj monitor jako zwykly ekran a nie lcd przez co niektore ikony
wychodza poza ekran). Co moglo byc powodem tej usterki?
Dodam ze przeinstalowalem system ale to nic nie pomoglo...
Czy to wina kabla czy raczej karty (moze cos sie zjaralo bo mam troche
marny zasilacz, no ale do tej pory chodzilo wszystko ok)

Moja karta to: Radeon 9000
moitor: philips 190B

Z gory dzieki za jakas pomoc

ps. Jak swoja droga zrobic (poki jestem polaczony kablem vga) zeby moj monitor byl widziany jako lcd a
nie normalny? Chodzi o to zeby mi ikony nie wychodzily za ekran do
polowy?

--
Pozdrowienia,
 Konjo