Re: Botownaie

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 09:31:50 MET

> Kupilam nowy komputer i nie moge wybrac w BIOS bootownia z CDROM, jest
> tylko Flop, Dysk C tj, jego nazwa i Disable, czy to mozliwe, czy ja cos zle
> wykonuje.
Możliwe, kompy z ostatnich 10 lat raczej maja ta opcję.

> Drugie jak wlaczam komputer to ukazuje mi sie komunikat Warning: cable 40
> pin IDE ......., i tak stoi na tym komunikacie przez trzy minuty,
Prawdopodobnie powinien być zastosowany kabel/taśma 80 a nie
40-przewodowa.

> Aha, komputer tez starsznie 'wyje' az biurkiem trzesie i jest goracy.
No, to wina złych wiatraków, luźnych blach obudowy, źle przykręconych
napędów.

Podaj więcej szczegółów (np. czy to nowy komp ze sklepy czy stary,
jakiś typ, dane itd to się powie więcej).

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***