Re: Montaż PC

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:37:50 MET

Dnia 24.3.2005, waldekg4WP napisał(a):

> Zamierzam złożyć samodzielnie PC-ta. Mam już wszystkie "składniki". To
> będzie płyta Gigabajta K8Trinitron nForce4 i procesor Athlon 64 3200+ (socet
> 939) pamięci RAM Geil 3200MHz
> Czy ktoś mógłby mi pomóc przez to przejść bezboleśnie?
> Chodzi o (w miarę) szczegółowy plan działania.

Uuuuuu, słabiutko to widzę. ;D
Tu masz jako wprowadzenie
http://www.tomshardware.pl/howto/20020904/index.html
i część II
http://www.tomshardware.pl/howto/20020918/index.html

> Oto kilka pierwszych pytań jakie mi się nasuwają:
> czy przed (albo ewentualnie po) mntażem procesora powinienem coś ustawiać na
> płycie? czy bios tej płyty sam wykryje procesor i ustawi...?

To już musisz sobie sprawdzić w instrukcji do płyty. Podejrzewam, że
sprowadza się to do ustawienia FSB (nie mam czasu ściągać manuala
i sprawdzić, ale ustawiasz to w zależności od płyty zworkami albo w
BIOSie).

Ps. Powodzenia (także, przy ewentualnej reklamacji). ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559