Re: Komp wyłącznie do DIVxów - jaka optymalna konfiguracja?

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:39:17 MET

On Thu, 24 Mar 2005 12:29:09 +0100, we all wasted time reading Calme's
scribble :

> Użytkownik "Pawelcio" zapodal

> jezeli komp ma faktycznie sluzyc tylko i wylacznie do DIVixow to wg mnie
> lepiej sobie kupic Bellwooda albo cos w podobnym stylu do tego zestaw
> glosniczkow 5.1 i ogladac Divix'y na TV

ntg zapewne, ale ja polecam Manta Emperor. do niego glosniczki na forum
byly reklamowane ktores ze chodza naprawde swietnie, calosc powinna sie
zamknac w 500zl. Manta odtwarza divixy genialnie, z napisami (zeby bylo
ladnie i poprawnie trzeba update biosa zrobic, do sciagniecia ze strony
www.manta.com.pl. widzialam mante dzialajaca, nie mam zastrzezen.

--
Boska
A-M: Moja kolezanka mowi, ze rzuca wtedy /magiczne zaklecia/ :-P.